Destinatii Exotice: Piscina Diavolului

Pentru toti amatorii de senzatii tari, piscina Diavolului este poate cea mai mare provocare a vietii lor. Aceasta piscina naturala aflata la varsarea celei mai periculoase cascade din lume: cascada Victoria din Zimbabwe este situata in inima Africii.

Senzatia de a inota aproape de marginea cascadei si riscul ca a face un pas gresit te poate trimite pe lumea cealalta, este unica si nu este sub nici o forma pentru cei slabi de inger. Pentru a ajunge la piscina, vizitatorii trebuie sa parcurga o calatorie de aproape o ora la temperaturi sufocante dar care merita orice efort, spun impatimitii de senzatii tari. Cei care au ajuns la Piscina Diavolului au declarat ca senzatia de a se afla acolo este pur si simplu unica si este mai tare deca saritul cu coarda elastica. Videoclipul vorbeste de la sine.








Cascada Victoria este situata la granita dintre Zambia si Zimbabwe si mai este cunoscuta si sub denumirea de "Fumul care tuna". Excursiile la Piscina Diavolului se fac doar in sezonul uscat cand debitul fluviului Zambezi este mai mic, la fel si riscul de a fi tras de vartej.

8 Responses
  1. Anonim Says:

    priveliste de vis, intr/advar.. dar .. sincer.. nu as avea curaj sa stau acolo.. pt nimic in lume!


  2. crysty Says:

    frumos daca asi avea bani acum asi pleca mai ales ca ma gandesc ca trebui sa vina iarna ;)


  3. maria45 Says:

    superba calatorie virtuala



  4. Anonim Says:

    Extraordinar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  5. Anonim Says:

    Am fost acolo dar nu am intrat in apa. Am fost intr-o excursia si in una din seri am atipit la marginea piscinei si am auzit ott felul de sunete groznice si inspimantatoare.Tot ce pot spune sa nu intrati in apa am vazut cu ochii mei cum unul din colegii mei a fost tras de apa, a fost ingrozitor(nu intrati daca intrati nue suta la suta sigur sa ieisti de acolo).Legenda PISCINII DIAVOLULUI e adevarata!


  6. Anonim Says:

    Desi este un loc impresionant


  7. Anonim Says:

    Pana si acum mai visez auzind sunetele alea!Mi s-au intiparit in minte nu le pot scoate!